2021-10-01
都市イノベーション学府係の窓口時間変更のお知らせ(令和3年10月1日~10月31日) NOTICE OF CHANGE IN OFFICE HOURS OF THE ADMINISTRATION OFFICE OF GRADUATE SCHOOL OF URBAN INNOVATION (OCTOBER 1 – OCTOBER 31, 2021)
職員のテレワークや時差出退勤を実施し、新型コロナウイルス感染リスクの軽減を図るため、都市イノベーション学府係の窓口の受付時間を下記のとおり変更いたします。
変更期間:令和 3年 10月 1日(金)~令和 3年 10月 31日(日)
変更期間における窓口受付時間:平日 10:00~12:45・13:45~15:00
できるだけ、メール(ses.daigakuin-urb@ynu.ac.jp )にお問い合わせください。
In order to reduce the risk of infection from the COVID-19 by teleworking and staggered working hours, the office hours will be changed as follows.
Period of the change: October 1 (Fri.) – October 31 (Sun.), 2021
Office hours during this period: Weekdays 10:00 – 12:45 and 13:45 – 15:00
Please contact us by e-mail (ses.daigakuin-urb@ynu.ac.jp) if possible.